Plaja Muntenegru Am Fost Acolo

700 km am oprit in serbia la zlatibor o statiune montana micuta si cocheta pentru noapte. M am cazat cu familia pe 10 august 2018 la acest hotel am primit o camera foarte buna dupa ce am venit de la plaja m am dus sa fac dus usa de la cabina era blocata am incercat sa o inchid am inchis o circa 5 cm si aceasta s a spart in bucati am fost ranit taiat plin de singe.

plaja muntenegru am fost acolo informații importante sunt însoțite de fotografii și imagini HD provenite de pe toate site-urile web din lume. Pe această pagină avem și diverse imagini atractive în PNG, JPEG, JPG, BMP, GIF, WebP, TIFF, PSD, EPS, PCX, CDR, AI, logo, pictogramă, vector, alb-negru, transparent etc.

Vă mulțumim pentru vizită, nu uitați să marcați marcajele plaja muntenegru am fost acolo folosind Ctrl + D (PC) sau Comandă + D (macros). Dacă utilizați un telefon mobil, puteți utiliza și meniul paginii de salvare printr-un browser. Orice sistem de operare folosit fie Windows, Mac, iOS sau Android poate descărca imagini folosind butonul de descărcare.

Destinatii De Top Din Muntenegru Galerie Foto Destinatii De Top Din Muntenegru Galerie Foto

Drumul a fost lung şi plin de serpentine dar odată ce am trecut de podgorica m am bucurat de priveliştea superbă pe care o oferea canionul moraca.

Plaja muntenegru am fost acolo. Intr adevar velika plaza se afla la maxim 5 km de orasul vechi ulcinj insa acolo am fost relaxati am facut plaja ne am suit seara pe stanci sa privim marea sa vedem pescarii in actiune am facut prima sesiune de parasailing. Am acceptat cu ceva retinere ideea unei vacante in muntenegru obisnuit fiind cu mai balcanicele bulgaria grecia sau turcia. Alegerea ei a fost vezi review 65 poze.

Traseul a fost parcurs in 2 zile prima zi dupa cca. Cu nervii întinși la maxim am parcat mașina în centrul satului am prânzit la zabljak hotel și apoi am mers la căsuța pentru info turiști. Acolo am fost întâmpinați de o tânără i am explicat ce s a întâmplat și am întrebat o unde s ar caza ea dacă ar fi în locul nostru.

Am iesit din romania prin calafat drumul prin bulgaria este foarte scurt serbia traversata pe timp de noapte are drum bun marcat. Ulcinj muntenegru anul acesta am ales ca destinatie de vacanta ulcinj muntenegru. Cu masina am plecat si acum urmand un traseu discutat de internauti gasit si pe am fost acolo.

Am decis ca anul acesta sa facem concediul in muntenegru. Am parcurs distanța din bucurești in budva in 15h fără să ne oprim decât pentru alimentare si pauza de baie. Greşită alegere pentru că am făcut 23 de ore până în budva în loc de 16 ore cât am făcut în 2014 cu maşina personală atunci când am ales muntenegru pentru a doua oară.

Am fost cazati nu langa orasul vechi nici langa mala plaza ci la doar 5 minute de velika plaza superba plaja lata. Toate batute la pas toate explorate cu masina. Traseul ales sibiu belgrad uzice pljevlja canion tara podgorica ulcinj.

Cum A Fost In Muntenegru Cemerita Ro Cum A Fost In Muntenegru Cemerita Ro

Muntenegru Plaje Korinams Muntenegru Plaje Korinams

Bijuteria Din Marea Adriatică Sveti Stefan Stylereport Bijuteria Din Marea Adriatică Sveti Stefan Stylereport

Despre Becici Muntenegru Prezentare Imagini Informatii Despre Becici Muntenegru Prezentare Imagini Informatii

Insula Sveti Stefan Cel Mai Fotografiat Loc Din Muntenegru Insula Sveti Stefan Cel Mai Fotografiat Loc Din Muntenegru

M Budva Un Oras Animat Amfostacolo Ro 73775 M Budva Un Oras Animat Amfostacolo Ro 73775

San Diego Impresii De Călătorie San Diego Impresii De Călătorie

Hotel Dvori Balsica Muntenegru Ulcinj Booking Com Hotel Dvori Balsica Muntenegru Ulcinj Booking Com

10 Motive Pentru A Călători Cat Mai Curand In Muntenegru Visător 10 Motive Pentru A Călători Cat Mai Curand In Muntenegru Visător

Muntenegru O Frumusețe La Care Nu Te Aștepți Bialog Muntenegru O Frumusețe La Care Nu Te Aștepți Bialog

Muntenegru Impresii Păreri Recomandări Pg 14 Amfostacolo Muntenegru Impresii Păreri Recomandări Pg 14 Amfostacolo

Montenegro Montenegro

Muntenegru De Miere 3 Montenegro Cel Adriatic Zoran Muntenegru De Miere 3 Montenegro Cel Adriatic Zoran

Circuit Turistic Autocar Muntenegru Spectacolul Naturii Circuit Turistic Autocar Muntenegru Spectacolul Naturii

Impresii Hotel Blue Dream Palace Thassos Impresii Hotel Blue Dream Palace Thassos

Budva La Plajă In Muntenegru 1001 Călătorii Budva La Plajă In Muntenegru 1001 Călătorii

Ce Trebuie Sa Stii Daca Mergi In Muntenegru Daniel Sima Ce Trebuie Sa Stii Daca Mergi In Muntenegru Daniel Sima

La Plaja In Muntenegru Travel Tailor La Plaja In Muntenegru Travel Tailor

Budva Si Sveti Stefani Muntenegru O Vacanta In Muntenegru Budva Si Sveti Stefani Muntenegru O Vacanta In Muntenegru

M Circuit Serbia Muntenegru Bosnia Hertegovina Croatia Si M Circuit Serbia Muntenegru Bosnia Hertegovina Croatia Si

Hotel Astoria In Budva Muntenegru Recenzii De Vacanta 10 0 Zoover Hotel Astoria In Budva Muntenegru Recenzii De Vacanta 10 0 Zoover


You have just read the article entitled Plaja Muntenegru Am Fost Acolo. You can also bookmark this page with the URL : https://plaja-romania.blogspot.com/2016/08/plaja-muntenegru-am-fost-acolo.html

Belum ada Komentar untuk "Plaja Muntenegru Am Fost Acolo"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel