Plaja Nikiana Am Fost Acolo

Deoarece nu am gasit un sejur prin agentie in acest oras am optat pentru hotel florena din nikiana situata la cca 8 km de nydri. și chiar așa a fost.

plaja nikiana am fost acolo informații importante sunt însoțite de fotografii și imagini HD provenite de pe toate site-urile web din lume. Pe această pagină avem și diverse imagini atractive în PNG, JPEG, JPG, BMP, GIF, WebP, TIFF, PSD, EPS, PCX, CDR, AI, logo, pictogramă, vector, alb-negru, transparent etc.

Vă mulțumim pentru vizită, nu uitați să marcați marcajele plaja nikiana am fost acolo folosind Ctrl + D (PC) sau Comandă + D (macros). Dacă utilizați un telefon mobil, puteți utiliza și meniul paginii de salvare printr-un browser. Orice sistem de operare folosit fie Windows, Mac, iOS sau Android poate descărca imagini folosind butonul de descărcare.

Vacanță In Lefkada Ce Ne A Plăcut și Ce Nu Pe Faimoasa Insulă Vacanță In Lefkada Ce Ne A Plăcut și Ce Nu Pe Faimoasa Insulă

Ai fost și tu acolo aliki hotel.

Plaja nikiana am fost acolo. Nu aveam preferințe dar parcă ceva mă trăgea spre sudul insulei. Acesta s a terminat din a doua zi am fost 4 persoane intr un apartament si vezi review 11 poze. In principiu a fost ok si prin bulgaria si prin grecia.

Am ajuns acolo seara in jur de orele 22 si am fost transferati la un alt hotel cotat mai putin invocand cu seninatate ca nu mai sunt locuri. Am foat extrem de dezamagiti de modul de comportament al celor de la hotel. Departe de zona cu magazine taverne din nikiana aproximativ 3 km cand am fost cazati am gasit in baie un sapun lichid care era deja pe jumatate consumat.

In permanata se aud zgomote de scutere si masini. Hotărât pe destinația lefkada am căutat cazare încă din luna februarie. Initial am incercat sa gasim ceva in nydri deoarece inselesesem ca aici este polul distractiei de aici se cam pleaca in toate excursiile organizate pe mare aici sunt mai multe magazine taverne etc.

Am acceptat mutarea sperand ca va fi ceva temporar si ca situatia va fi rezolvata. Cel mai naspa a fost partea din grecia unde esti deviat din cauza reparatiilor. Recomand acest hotel care se afla in statiunea nikiana la iesire spre nidri plaja din nikiana la barul nv iar langa se afla un mic fast food cu foarte gustoase produse traditionale grecesti giros souflaki etc vezi review.

Drumul pana acolo l am facut cu masina 135 ore la dus si 13 ore la intors cu pauze mici de 15 20 de minute la 2 3 ore. Nu aveţi cont. După ezitări și chiar o anulare de rezervare am găsit nu mai știu cum adresa de e mail a angelei proprietara vilei cu același nume din vassiliki.

Am mers cu aplicatia waze care a fost ok te duce foarte bine bulgaria am condus noaptea la 0000 eram in vama la noi 5 530 eram la vama in kulata grecia pe zi a fost foarte ok drumuri bune am fost cazati in nikiana am gasit cazare cu 50 euro pe noapte.

Vacanță In Grecia Insula Lefkada Ghid Complet Pentru Un Sejur Vacanță In Grecia Insula Lefkada Ghid Complet Pentru Un Sejur

Hotel Pegasos Lefkada Hotel Pegasos Lefkada

Impresii Calde După Vacanța Cu Copii Pe Insula Lefkada Grecia Impresii Calde După Vacanța Cu Copii Pe Insula Lefkada Grecia

Villa Spitaki Nikiana Prețuri Actualizate 2020 Villa Spitaki Nikiana Prețuri Actualizate 2020

Lefkada Paradisul Salbatic Al Greciei Lefkada Paradisul Salbatic Al Greciei

Aproape Totul Despre Lefkada Romtur Ro Aproape Totul Despre Lefkada Romtur Ro

Plaja Mihai Jurca Plaja Mihai Jurca

Insula Lefkada Paradisul Salbatic Al Greciei Cu Cele Mai Insula Lefkada Paradisul Salbatic Al Greciei Cu Cele Mai

Lefkada Grecia Ponturi Informatii Detalii Korinams Lefkada Grecia Ponturi Informatii Detalii Korinams

Lefkada Grecia Ponturi Informatii Detalii Korinams Lefkada Grecia Ponturi Informatii Detalii Korinams

7 Lucruri De Facut In Lefkada Andra Zaharia 7 Lucruri De Facut In Lefkada Andra Zaharia

Insula Lefkada De La Nord La Sud Grecia De Weekend Insula Lefkada De La Nord La Sud Grecia De Weekend

Impresii Si Pareri Despre Nikiana Grecia Impresii Si Pareri Despre Nikiana Grecia

Follow Me To Lefkada Raluca Teo Follow Me To Lefkada Raluca Teo

Hotel Red Tower Lefkada Grecia Hotel Red Tower Lefkada Grecia

5 Zile In Lefkada Plaje Statiuni Costuri Peisajele Calatorului 5 Zile In Lefkada Plaje Statiuni Costuri Peisajele Calatorului

Fiona Seafront Apartments Nikiana Prețuri Actualizate 2020 Fiona Seafront Apartments Nikiana Prețuri Actualizate 2020

Impresii Din Vacanță Lefkada Grecia Andrei Chira Impresii Din Vacanță Lefkada Grecia Andrei Chira

Sithonia Destinatie De Neuitat Din Lista Ta Cu Amintiri Frumoase Sithonia Destinatie De Neuitat Din Lista Ta Cu Amintiri Frumoase

Top 10 Cele Mai Frumoase Plaje Din Lefkada Valiza Cu Călătorii Top 10 Cele Mai Frumoase Plaje Din Lefkada Valiza Cu Călătorii

Statiunea Nikiana Insula Lefkada Vacante De 5 Stele Statiunea Nikiana Insula Lefkada Vacante De 5 Stele


You have just read the article entitled Plaja Nikiana Am Fost Acolo. You can also bookmark this page with the URL : https://plaja-romania.blogspot.com/2017/11/plaja-nikiana-am-fost-acolo.html

Belum ada Komentar untuk "Plaja Nikiana Am Fost Acolo"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel