Plaja Sulina Am Fost Acolo

Acum 2 ani cand am fost in aceasta locatie am scris un review ul de atentionare vezi impresii cu dorinta insa de a reveni. Atunci am stat 4 zile acum ne am dorit sa stam de duminica pana duminica asa cum au ei seriile.

plaja sulina am fost acolo informații importante sunt însoțite de fotografii și imagini HD provenite de pe toate site-urile web din lume. Pe această pagină avem și diverse imagini atractive în PNG, JPEG, JPG, BMP, GIF, WebP, TIFF, PSD, EPS, PCX, CDR, AI, logo, pictogramă, vector, alb-negru, transparent etc.

Vă mulțumim pentru vizită, nu uitați să marcați marcajele plaja sulina am fost acolo folosind Ctrl + D (PC) sau Comandă + D (macros). Dacă utilizați un telefon mobil, puteți utiliza și meniul paginii de salvare printr-un browser. Orice sistem de operare folosit fie Windows, Mac, iOS sau Android poate descărca imagini folosind butonul de descărcare.

Am Fost Acolo Si A Ales Castigatorii Pentru 2016 Cele Mai Bune Am Fost Acolo Si A Ales Castigatorii Pentru 2016 Cele Mai Bune

Am fost primite cu caldura de catre minunata familie care are acest business.

Plaja sulina am fost acolo. Ne am cazat la pensiunea casa mihai aflata pe malul bratului sulina dar mai departe de plaja. Unii ar spune că e scump eu zic că are un preț corect comparativ cu oferta din zonă. Am ramas surprins de cateva lucruri.

De când am plecat de acolo încerc să i găsesc vreun minus aceste pensiuni și mi e greu să pun degetul pe ceva. Am ales anul acesta pe ultima suta de metrii hotel sulina din statiunea mamaia. Atunci m am cazat la o gospodarie modesta nu exista altceva dar acum am gasit un loc foarte civilizat casa diana care ne a lasat o impresie foarte placuta.

Cazarea a fost excelenta camerele oferind tot confortul si foarte curate. Desi sulina este locul in care s a nascut bunica mea 1886si tatal meu 1907 nu cunosteam acwst locam fost dezamagiti de casele si locurile lasate in paragina de farul vechi in renovare si nevizitabil si ma gandesc ca sulina altadata renumita ca oras ar putea fi un loc de mare atractie turistica sper la mintea cea din urma. In primul rand comunicarea cu personalul pensiunii a fost foarte eficient inca dinainte de a ajunge in sulina.

Pensiunea perla sulina intre alb si negru inainte de a incepe descrierea locului de cazare trebuie sa scriu si cateva cuvinte despre orasul sulina acest ultim petec de pamant romanesc oarecum rupt de ape si de mlastini de teritoriul tarii un loc aproape mistic unde turistul sau calatorul va descoperi urmele parca a unei alte lumi ramasa pe alocuri neschimbata de cand sulina a fost cel mai. Gazdele doi tineri foarte gospodari si amabili fac tot ce pot sa te simti bine. Putin m am dus stresata avand in vedere ca aveam 2 copii mici si ca nu aveam masina la dispozitie.

Am vizitat sulina si cateva excursii in delta si plaja din sulina dupa 40 de ani. Daca acum 10 ani in sulina se puteau vedea pe strazile prafuite atunci neasfaltate vreo 4 rable de dacii astazi in sulina roiesc masinile mai ales taxiurile care pt o cursa pana pe plaja 1km de la locatia unde am fost cazat iti scot din buzunar 7 lei. Primele 2 zile de concediu le am petrecut in deltaam ales sulina la recomandarea unor prieteni care au mai fostdrumul de la bucuresti pana la tulcea vreo 300 de km l am parcurs usor drumurile fiind destul de bune spre surprinderea mea.

Singurul lucru care m a deranjat a fost drumul până în sulina dar asta nu are legătură cu perla. Totul arata exact daca mai bine ca in pozele online. Pentru cazare am cautat o pensiune ce trebuia sa fie pe malul dunarii sa aiba baie in camera si aer conditionat.

Mai mult decat atat de la tandarei si pana la tulcea drumul era si destul de liber ceea ce e chiar o incantare. Vreau sa spun de la inceput ca am citit impresiile despre acest hotel dar dupa ce am cumparat biletul. Asa ca am plecat destul de rezervat si ingrijorat mai ales ca plecam cu un copil de 2 ani dupa mine.

Am fost cazata la aceasta minunata pensiune pentru 7 nopti impreuna cu mama mea.

Sulina Si Delta Dunarii Sulina Si Delta Dunarii

Casa Iulia Sulina Cazare Acasă Facebook Casa Iulia Sulina Cazare Acasă Facebook

Mergeai La Vadu Sau La Corbu De Acum Pune Ti Pofta In Cui Mergeai La Vadu Sau La Corbu De Acum Pune Ti Pofta In Cui

Pensiunea Delta Miraj Sulina Cazare Sulina In Conditii De Lux La Pensiunea Delta Miraj Sulina Cazare Sulina In Conditii De Lux La

Sulina Orasul Din Deltă Transformat In Ruină Bangladeshul Arată Sulina Orasul Din Deltă Transformat In Ruină Bangladeshul Arată

Apartament Sulina Romania Booking Com Apartament Sulina Romania Booking Com

5 Lucruri Mișto De Făcut In Sulina Super Gulia 5 Lucruri Mișto De Făcut In Sulina Super Gulia

Perla Sulina Delta Dunării Cazare De Te Lingi Pe Degete Perla Sulina Delta Dunării Cazare De Te Lingi Pe Degete

Sulina Sulina

Cimitirul Multietnic Din Sulina Povești Cu Pirați Prințese și Cimitirul Multietnic Din Sulina Povești Cu Pirați Prințese și

Bine Ați Venit La Sulina Camerele Dvs Nu Sunt Incă Gata Dar Bine Ați Venit La Sulina Camerele Dvs Nu Sunt Incă Gata Dar

Am Descoperit Sulina Impresii Descoperă Sulina Sulina By Am Descoperit Sulina Impresii Descoperă Sulina Sulina By

Sulina Cum Ajungi Si Ce Să Faci In Delta Dunării Travelblog Md Sulina Cum Ajungi Si Ce Să Faci In Delta Dunării Travelblog Md

Tgvfguvxp6hmbm Tgvfguvxp6hmbm

7 Lucruri De știut Cand Mergi Prima Dată La Sfantu Gheorghe 7 Lucruri De știut Cand Mergi Prima Dată La Sfantu Gheorghe

Perla Sulina Delta Dunării Cazare De Te Lingi Pe Degete Perla Sulina Delta Dunării Cazare De Te Lingi Pe Degete

Casa Sibiana Sulina Romania Casa Sibiana Sulina Romania

Drumurile Dintre Sulina Si Letea Cea Mai Nordică Pădure Drumurile Dintre Sulina Si Letea Cea Mai Nordică Pădure

Vacanță In Croația Ce Poți Face 4 Zile In Dubrovnik Cel Mai Vacanță In Croația Ce Poți Face 4 Zile In Dubrovnik Cel Mai

Hotel 2d Resort And Spa Hotel Dobrogea Sulina Delta Neptun Hotel 2d Resort And Spa Hotel Dobrogea Sulina Delta Neptun

Impresii Recomandări și Fotografii De La Sulina Delta Dunării 2 Impresii Recomandări și Fotografii De La Sulina Delta Dunării 2


You have just read the article entitled Plaja Sulina Am Fost Acolo. You can also bookmark this page with the URL : https://plaja-romania.blogspot.com/2017/12/plaja-sulina-am-fost-acolo.html

Belum ada Komentar untuk "Plaja Sulina Am Fost Acolo"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel